maandag 4 juni 2012

Zo op weg naar Volendam

Hallo iedereen,
Vandaag vertrekken we tot zaterdag naar Volendam, Robert weet niet naar waar we gaan, hij heeft een vermoeden maar daar klopt niets van omdat ik hem op een dwaalspoor heb gebracht met een doen vakantie, hij gelooft er natuurlijk niets van want zo sportief ben ik nu ook weer niet, maar van het één cafetaria naar het anders is ook doen vind ik.
Hij heeft jaren geleden al gezegd naar Volendam daar wil ik echt eens naar toe gaan, sommige vrienden vertelde me doe dit niet voor 1 dag te druk de weg er naar toe, zo nu vond ik dit een mooie gelegenheid om daar zo een 4 tal dagen te verblijven met zijn 65st verjaardag donderdag.
Het hoeft niet zo warm te zijn dan verleden week als het maar droog blijft dan ben ik al blij.
Hij zegt als ik in file sta zal het je beste dag niet zijn hahaha, ik heb gemeld dat we tussen 14.00 een 15.00 uur zouden aankomen als we rond 12.00 doorrijden, normaal zou hij nog gaan zwemmen maar nu hij zijn hand heeft verbrand is dit niet mogelijk, dus we vertrekken nu rond 10.30, we zullen dan zeker wel rond die tijd aankomen, hoop het natuurlijk anders zal het mijn beste dag niet zijn denk ik.
Ik heb van de omgeving wat uitgezocht dat zijn interesse heeft, dus jullie zullen het hier wel kunnen lezen en foto's zien van ons verblijf daar en van hetgeen we gaan doen.
Hier voor de geïnteresseerde wat informatie over Volendam voor de Belgen, onze Nederlandse vrienden kennen het al
In deze B&B verblijven we de volgende 4 dagen

Groetjes Rita

1 opmerking:

  1. Heerlijk Rita wat zal hij opkiken en genieten van de paling
    HEEL VEEL PLEZIER SAMEN

    BeantwoordenVerwijderen